Mon - Sun / 9:00 AM - 8:00 PM, online orders - 24/7
Send Us a Message
Frequently Asked Questions
Kokias kalbas palaiko Robotas Emo?
robostore2023-11-26T23:14:44+03:00Šiuo metu EMO palaiko tik anglų kalbą. Be anglų kalbos, EMO palaikys pagrindines pasaulio kalbas: vokiečių, prancūzų, ispanų, japonų, korėjiečių, kinų kalbas yra suplanuota.
Kaip aš galiu susisiekti su jūsų klientų aptarnavimo komanda?
robostore2023-10-22T22:01:58+03:00Jei turite papildomų klausimų arba reikalinga pagalba, prašome nedvejoti kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo komandą. Mus galite pasiekti el. paštu [email protected], internetiniu pokalbiu arba užpildę kontaktų formą mūsų Susisiekite su mumis puslapyje.
Ar jūsų produktai saugūs vaikams ir augintiniams?
robostore2023-10-22T21:58:51+03:00Mes teikiame pirmenybę saugumui ir kokybei. Mūsų produktai yra sukurti laikantis griežčiausių saugumo standartų. Prašome kreiptis į atskirus produkto aprašymus dėl amžiaus rekomendacijų ir saugos nurodymų. Šunų žaislai yra gaminami iš draugiškų gyvūnams medžiagų.
Ar siūlote tarptautinį pristatymą?
robostore2023-10-22T21:55:45+03:00Taip, siūlome tarptautinį pristatymą į daugelį šalių. Atlikdami atsiskaitymo procesą, galite pasirinkti pageidaujamą pristatymo vietą, ir pristatymo kainos bus apskaičiuotos atitinkamai.
Kiek laiko užtrunka gauti mano užsakymą?
robostore2023-10-22T21:53:13+03:00Pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo jūsų buvimo vietos ir pasirinkto pristatymo būdo. Produktų aprašymuose ir atsiskaitymo procese rasite numatytus pristatymo laikus. Taip pat siūlome paspartintą pristatymo pasirinkimą greitesniam pristatymui.